Indah Water Konsortium Sdn Bhd bertanggungjawab dalam menyediakan perkhidmatan pembetungan dan memastikan tahap perkhidmatan dipenuhi sepenuhnya.
Kami akan memastikan perkhidmatan pembetungan yang berkualiti seperti berikut:
- Operasi dan mengekalkan sistem air kumbahan awam dengan cekap.
- Menyediakan perkhidmatan pengosongan tangki septik individu atas permintaan pelanggan.
- Menepati amalan alam sekitar yang baik dalam setiap rawatan, pelupusan kumbahan dan enapcemar.
- Menggunakan teknologi yang sesuai dan melaksanakan langkah-langkah berkesan dalam semua bidang operasi kami.
- Berkomited dalam menganjurkan pelbagai program kesedaran untuk berkongsi maklumat dan pengetahuan dengan orang awam dan pihak berkepentingan.
Kami akan memastikan tahap perkhidmatan seperti di bawah:
- Berada dalam talian 24 jam sehari, 7 hari seminggu untuk memberi respon kepada perkhidmatan kecemasan.
- Membalas aduan perkhidmatan dalam masa 24 jam.
- Membalas permintaan untuk pengosongan tangki septik individu dalam masa 48 jam.
- Membalas pertanyaan operasi bertulis dalam tempoh 3 hari bekerja.
- Menjawab setiap panggilan ke talian perkhidmatan pelanggan dalam masa 10 saat.
- Pengaturan temujanji perkhidmatan dalam masa 30 minit iaitu masa yang telah dijanjikan dan memberitahu pelanggan apabila kelewatan berlaku, jika kami dapat menghubungi anda
- Membalas pertanyaan bil dalam tempoh 5 hari bekerja.
Kami bertanggungjawab terhadap pelanggan kami dalam mematuhi piawaian di atas, yang dikawal selia dan dipantau oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara.
Piagam Pelanggan baru ini diguna pakai bermula 1 Januari 2015 dan akan disemak semula secara berkala.
Kami berbesar hati untuk meneruskan perkhidmatan kami kepada anda.
Sila hubungi Talian
Khidmat Pelanggan Kami
03-2083 2828
- Faks : 03-2095 6002
- E-mel : care@iwk.com.my
- Laman Sesawang : www.iwk.com.my
-
SMS 63660 (Taip IWK
Pesanan)